Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

сряда, 8 август 2018 г.

ВСЕКИДНЕВНИ ИСТОРИИ

Влюбена съм в есента. И не става въпрос за възрастта ми... въпреки, че е истина.
От малка я обичам. Заради плодовете, за сладката на баба и най вече заради цветовете с които облича гората. Като поглегледнех към Балкана оставах поразена. Зелено, жълто, оранжево, червено, кафяво....И всичко в една прекрасна хармония. Няма друг сезон толкова многоцветен.
Само едно не ми харесва. Много боклук прави. Листата капят и всеки ден трябва да се мете. Баба казваше, че трябва да вържа метлата и лопата за кръста си. 
Ала онова което обичаш трябва да го приемеш както с положителните така и с отрицателните му качества. Иначе що за любов имаш!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар