Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

четвъртък, 9 август 2018 г.

ДЕТСКИ ИСТОРИИ

- Здравей. Спри за малко. Искам да си поговорим. За какво ли? Ами ти по цял ден си играеш. Ядеш когато искаш, спиш когато искаш. Баба каза, че си малък и трябва да си свободен.
За това искам да си поговорим. Виждаш ли и аз съм малка, но все ми нареждат какво да правя. Странни са възрастните. Могат да не правят което не искат, но винаги го правят. Баба все въздиша :
"Ох, що не отида да си легна малко", но не тръгва, а продължава да върши нещо. Мама и тя всяка сутрин казва: "Ех, да не отивам на работа", но се облича и отива.
Аз мога да не правя това което не искам. Да не пия всяка сутрин мляко, но баба не ме оставя. Защо възрастните правят това?
Хем те не могат да бъдат свободни хем не дават на децата да са свободни. Знам, какво ще кажеш - че ако не пия мляко няма да порасна. И баба казва така, но от къде знае щом не сме опитвали?
Спри се де! Не мога да те гоня и да говоря. Искам да ти кажа нещо много важно. Чух дядо да казва, че те оставят свободен, защото месото ти щяло да стане много вкусно. Това ме изплаши.
Сигурно мислят да те изядат. Аз не искам да те загубя.
Разбираш нали? Трябва да загубиш свободата си ако не искаш да загубиш живота си.
Ето така. Стой мирен. Оф, трудно беше. Сега вече не си свободен, но ще си жив.
- Дете, защо е вързано агнето?

Няма коментари:

Публикуване на коментар