Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

сряда, 8 август 2018 г.

ПЪРВИ ВЪЛНЕНИЯ



Бях на 13 години когато се влюбих за пръв път. Той беше съседско момче четири години по голям, но играеше с нас.
Четях от малка и вече бях попадала на любовен роман, който ме беше "осветлил" за същността на чувствата които изпитвах.
Минаваше времето и аз се гмурках все по дълбоко в това неизследвано състояние. Не можех да го изживея сама. Тази пареща тайна напираше да излезе навън. И естествено приятелката я изтръгна заклевайки се да не я издава. Но тайната беше жежка а приятелката крехка. Издаде тайната.
Изживях първият най ужасен миг на младия си живот. Не само от предателството ( според мен) на приятелката, а и от реакцията на любимият, който махна с пренебрежение към мен и се изсмя.
Прибрах се у дома тичешком сякаш ме гонеше дяволът, връхлетях в детската си стая и се хвърлих на леглото сякаш беше кладенец и се надявах да се удавя.
Баба, чула бягащите ми крака и затръшването на вратата, затормозена от тези нехарактерни за къщата звуци, дойде да види действителността.
Тя седна до мен на леглото, погали ме по главата и гърба и този жест още повече ме изпълни със самосъжаление. Обърнах се и я прегърнах. Тя нищо не ме попита а само ме милваше чакайки бурята да утихне.
Когато се успокоих аз й разказах всичко без да се срамувам.
Баба се усмихна с нейната блага усмивка и възкликна
- Ай, момичето ми е станало вече мома.
помълча малко и продължи.
- Мила, това не е предателство.
- Но бабо, тя се закле да не казва на никого.
- А в тази група "никого" имала ли си пред вид момчето?
Помълчах замислена:
- Не, бабо. Не съм имала пред вид него.
- Виждаш ли? И тя не е имала пред вид него. Казала му за да ти помогне, миличка. Нали ти е приятелка искала е любовта ви да е споделена. Не се сърди на Дорето. А колкото до момчето..... Ако е писано да сте заедно и да сте щастливи ще бъде.
Аз обаче не можах да преодолея болката от постъпката на приятелката.
А колкото до "него".... по късно той дойде влюбен в мен. Не беше за дълго. Имаше и второ идване.....пак за кратко. Но въпреки времетраенето, общият ни път беше изпълнен и с много красота и щастливи мигове.
Започнах писането си за предателството......
Всичко е въпрос на лично измерение. Всичко....даже предателството!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар