Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

четвъртък, 9 август 2018 г.

Пътепис - о-в Лесбос

Днес реших да се изкача до крепостта.Беше ми трудничко. Пътеката тясна и стръмна.На почивки стигнах до там малко преди залез. Вече ми бяха казали за красотата на залеза и с нетърпение очаквах слънцето да си тръгне.Небето започна да порозовява. Златото се преливаше с розово което по краищата кървеше. Малко светло сиво се гмурна между тях и нарисува птичи пера,
От някъде се промъкна бяло облаче и страхливо се прилепи към червеното срамувайки се от белотата си.Сивото откъсна парче розово прекара го през сърцето си и един лилав хлапак хукна по небето.
Черното плахо се приближи не за развали картината а за да я направи по пълна.Последните златни остатъци от слънцето се превърнаха в оранжево и заеха своето място.
Слънцето величествено се прибираше в сараите си съпроводено от цветовата свита с която го приветстваше денят.
Забравих себе си и сякаш се прелях в този слънчев експорт.
Слънцето сякаш ми се усмихна за сбогом и се скри зад хълма.
Не си спомних как съм слязла в градчето.. Бях препълнена с красота и едва не се разлях! 
Лека нощ Приятели!
И изгрева тук е прекрасен!
Лека нощ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар