Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

четвъртък, 9 август 2018 г.

Детски истории


Сутринта видях следите ти в градината. Чакам те. Не, не съм ти определила среща. Но се надявам да дойдеш. Искам да говоря с теб.
Какъв е твоят подземен свят? Аз се опитвам да го измисля.
Затварям очи. При теб е мрак нали? Нямаш Светлина която да озарява живота ти. Като няма светлина какъв свят имаш?
Сигурно е на сенките. Не, не може да бъде. За да има сянка трябва да има слънце.
Аз не мога да си представя.
Разбираш ме нали? За това те чакам. Да ми кажеш.
Светът без светлина живее ли?
Разкажи ми за подземния свят.
Когато няма светлина няма радост...и песни...и любов.
Ти сигурно имаш много храна, защото обираш най доброто от корените. Храната озарява ли подземният свят? И сигурно намираш съкровища?
Съкровищата осветяват ли те?
Не, не знам. Затварям очи, но не ми харесва мрака.
А тук небето е толкова синьо. Има и цветя....и птици които пеят.
А при теб в подземният свят какво има?
Искаш ли да ти покажа моя свят?
- Дете, махни се от къртичината!

Няма коментари:

Публикуване на коментар