Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

четвъртък, 9 август 2018 г.

ФИЛОСОФИИ

Истинският никога не е прав.Нито е лесен. Преминава през гори и блата,през реки и морета. Стига била и се срутва в ями.
Извива през много места - градове и села,паланки.
Понякога вървя сама а понякога се изгубвам в множество хора.
И е пълен с награди  -
понякога с разбити сърца които събирам и лепя.
Не мога да го скъся защото изгубвам същността му.
Знам че на някой кръстопът има огледало. И разбирам колко съм извървяла с променена душа.
И по светло става. Там събирам цветя и птици които ме следват.
И красота.
И колкото отивам по нататък ме огрява светлина.
И топлина която събирам за да дарявам.
Не чакам.
И не бързам.
Просто вървя и се радвам на Пътя!
Докосвам очи.
И сърца.
Някой проглеждат.
Други ме скриват от себе си.
С тъга!
Аз продължавам нататък!
Не,не сама!
Винаги има някой!
Щастливец!
И аз!
Все вървя!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар