Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

четвъртък, 9 август 2018 г.

Детски истории

От вчера има толкова много облачета. Бели като овчиците на дядо. Но си нямат овчар. Дали да не отида да ги подкарам?
Ей, ей, ти откъде се взе? Вятърът ме изпревари. Засвири и ги подгони. А те са толкова послушни. Събраха се и полека лека тръгнаха. Къде ли е кошарата?
Небесните овчици дали дават мляко?
Ами да! Дъждът е млякото което пускат. И знаеш ли, че всички малки го пият. И малките дръвчета, и малките цветчета и семенцата които сади баба в градината. И за това порастват.
Виж черешата колко е голяма и какви сладки череши има. Такава е защото е пила млякото на небесните овчици.
И аз всяка сутрин пия мляко. Дядо го дои и баба го вари. А мама ми слага какао.
Ти не можеш ли да пускаш мляко с какао?
Не, не можеш защото си цялата бяла.
Мама казва, че когато пия мляко с какао ще порасна по бързо.
Аз не искам, много да порасна. Но трябва. Ще мога да пътешествам.
Ще прибирам небесните овчици...и ще ги доя.
- Ооо, дете, защо си посипало овчицата с какао?

Няма коментари:

Публикуване на коментар