Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

четвъртък, 9 август 2018 г.

ФИЛОСОФИИ

ято сега разбирам - тя по скоро е окуражавала себе си за бързото ми оздравяване.
Тогава родителите ми се струпваха над мен да ме глезят. Не настояваха да си изям всичко ( защото бях злоядо дете ) и ме питаха какво друго да ми направят 
Сега около мен няма никой. Дъщерите ми са със своите малки деца които имат нужда от грижи.
Да не помислите че се оплаквам?
О,не! 
Споделям с вас че женитбата е за старост. Да имаш изпитан през годините човек за да остарееш с него. Да споделите болките и страха от тях. Ужасно е да се събудиш през нощта с усещането че нещо не е наред и да видиш четири "голи" стени.
Някой може да ми каже че това е и личен избор,но не винаги е така.
Не бива да се влиза във връзка само поради страха от самотата.
Защото в такъв случай бързо се разбира че самотата е за предпочитане 
Лежа си аз в леглото и се чудя спомени ли са това или бълнувам поради температурата 

Няма коментари:

Публикуване на коментар