Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

сряда, 8 август 2018 г.

ФИЛОСОФИИ


Влезе ми трън в петата.Не разбрах как се случи - та нали не ходех боса?
Обаче се случи и реших да не си губя времето с въпроси, а да го извадя.Не можех сама и помолих приятел да ми помогне.Уви,оказа се много зает за да се занимава с моя трън - имаше си свой и то на по лошо място.
Куцайки продължих живота си.Скоро обаче започнаха шушукания зад гърба ми.Та нали куцането ми се виждаше.И така всички около мен, забравяйки собствените си недъзи, се захванаха с моя проблем.Чух най невероятни предположения за окуцяването ми.Най странното беше. че никой не дойде да ме попита за причината.И защо ли да ме питат? По интересно беше всеки да измисли причина по своя си ум.
След седмица ми дойде на гости една възрастна жена.Не я познавах много добре, но имаше топли очи през които прозираше прекрасната душа.
Помоли ме да приема помощта й.Дадох и петата си и тя внимателно извади трънът, а след това изми краката ми.
Следващият ден излязох из града без да куцам.
Скоро всички ме забравиха.
Беше се появил чужденец и се бяха втурнали да го изгонят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар