Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

сряда, 8 август 2018 г.

ДЕТСКИ ИСТОРИИ


Днешният ден беше белязан от едно странно събитие в нашият дом, което и до сега не ме е освободило от преживяването.
Реших да направя куклен театър за малкият ми внук. Преметнах едно одеяло на простора, хем да се проветрява, хем да ми служи за сцена. Внукът ми има две кукли за "ръце". Едната е змията Зоя а другата е бобъра Боб. Змията Зоя на края на тялото си има една красива панделка. И така започнах представлението. Малкият ми внук го посрещна възторжено, със смях и ръкопляскания. Всичко вървеше много добре, но не очаквах, че имаме още един зрител - котката Моли. В един момент тя се хвърли върху панделката на змията Зоя която се подмяташе натам - насам по "сцената" Да, но така връхлетя върху мен и ме изплаши. Аз се стреснах, хванах се за простора, той не издържа тежестта ми и се скъса. Падайки се омотах в одеялото заедно с котката. Смеха на малкият ми внук се обърна в хълцане и дъщеря ми, чувайки от стаята притеснена, излезе да види какво става.
Котката ужасена се мъчеше да излезе от одеялото, но попадаше все на мен и ме издра.
Добре, че зет ми в този момент се върна от работа и се включи успешно в спасителната акция.

Няма коментари:

Публикуване на коментар