Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

сряда, 8 август 2018 г.

СЛУЧАЕН ПЪТЕПИС



дка казваше "шлаяне" 
Ей така. Тръгвам. После свивам в някоя пряка. После в друга.
Винаги се губя в тези си разходки . Но и това е интересно. Трябва да питам за помощ. Спирам се и започвам избор от преминаващите хора. Чакам някой да дойде който ще ме погледне разбирайки че искам нещо. Тогава се усмихвам и питам. Този човек ме упътва много внимателно и аз го благославям с Божията благодат.
Понякога попадам на странни места. Последният път попаднах на малко затънтено площадче с много зеленина и старинна чешма. Имаше пейки които също бяха старинни. Най прелестното беше, че два мраморни амура стояха на две колони около чешмата и се целеха със стрелите си по пиещите от нея. 
Ах, харесвам тези безцелни разходки.
Веднъж една старица ме извика от прозореца на къщата си ако мога да й помогна. Не можеше да си отвори шкафа. Ключалката беше заяла. 
За мен такива разходки са като влизане в друго измерение от които се връщам "заредена" 

Няма коментари:

Публикуване на коментар