Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

четвъртък, 9 август 2018 г.

БОЖЕСТВЕНИ ИСТОРИИ

Когато бях млада ме беше обзела манията да се харесвам на всички. Няма да влизам в подробности за богатия избор от "номера" които бях включила в програмата за реализацията на тази цел. Пък и защо да ги изреждам? Вие и без това си имате ваши 
И оставах дълбоко покрусена когато някой не признаваше усилията ми и ме подминаваше. Това беше момент на тежък катаклизъм. Посипваха се разтърсващи въпроси на които отговора беше си обърнал гърба. 
Доста продължи този период и като червей ми изяде голяма част от плода.
До онзи момент в които на пътя срещнах Бог. Някой ще ме запита - на кой път Го срещнах, на моя или на Неговия.
Едно ще ви кажа и да го запомните -
ВСИЧКИ ПЪТИЩА СА БОЖИИ
Ако си мислите, че вървите по ваш си път да знаете, че сте в безпътица. Скиталец сте. Ще се въртите в един омагьосан кръг
в който случките ще се повтарят, само че с други хора и в друго време.
Та да се върнем на моята мания да се харесвам на всички.
Като срещнах Бог се оказа, че е много благосклонен слушател. Изслуша търпеливо цялото ми негодувание от другите и самосъжаление, без да ме прекъсва. Сега като си спомня този момент ми идва да си скрия главата под възглавницата от срам. Той нали знаеше всичко? Знаеше, но пак ми даде възможност да говоря.
Прегърна ме, погали ме и ми каза:
- Ти бъди каквато си. Истинският приятел ще те обича с всички положителни и отрицателни черти. Лъжливият ще гледа само положителните, а лошият само отрицателните.
И така съм вече. Искрена съм и се показвам дисекцирана 
Който е истински ще ме приеме! На другите - добър път!

Няма коментари:

Публикуване на коментар