Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

четвъртък, 9 август 2018 г.

ФИЛОСОФИИ

Да не мислите, че не се ядосвам?! Амиии. Ядосвам се и то как!! Започват да ми идват едни планове за отмъщениеее. Ужас!!
Заприличвам на тенджера под налягане. Оня, дявола ги слага вътре и на огъня. Да се готвят.
Добре ала нали си имам ангелче, надува свирката и ме осъзнава. Втурвам се аз и дърпам тенджерата от огъна.
Да не мислите, че всичко в миг се оправя?
Тц. Та нали вътре е завряло. Продължава да си ври и не мога да отворя капака - ще избухне.
Викам на ангелчето:
- Айде, помагай.
- Нали ти пуснах свирката- ми вика - сега се оправяй сама.
Сядам аз насаме със себе си и се успокоявам:
- Кротко, бе момиче, кротко.
Кво друго ми остава? Заливам тенджерата със студена вода - започвам да благославям значи. И тъй цял ден...до заник слънце. Изстива тя, отварям я и хвърлям съдържанието.
Ония планове за отмъщението де...

Няма коментари:

Публикуване на коментар