Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

сряда, 8 август 2018 г.

МИГ НА ЛЮБОВ

Гроздоберът започна. Обичам тези дни, когато се прави виното. Те са по различни. Въздухът се напоява с опойващият аромат на мускато. Той се пропива през кожата и се слива с аромата на любов и лудост. Берем от двете страни на реда и ръцете ни се преплитат. Ти откъсваш едно зърно, захапваш го и ми го подаваш между натежалите грозда. Поемам го и ме замайва аромата. Не разбирам кое ухае повече - гроздето или ти. После изсипваме всичко в широките каци. Събувам се боса и влизам вътре. Започвам лудият танц върху гроздето. Като нестинарка съм... Гроздето е моята жарава. Зърната пукат от радост, когато ги докосвам с босите си крака. Кръвта им изтича и се устремява навън свободна. А аз играя моя луд танц докато не остане и капка под краката ми и падна уморена.
Гроздобер е и виното се събира.

Няма коментари:

Публикуване на коментар