Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

петък, 10 август 2018 г.

Лунното затъмнение


Снощи реших и аз да чакам лунното затъмнение. Осигурих си всички необходими неща за ядене и пиене. Дойде ми на ум думите на баба, че в такава нощ излизали вампири,вракулаци и разни други същества с кръвен апетит.
Реших да се облека подобаващо за да не оставя голо място по себе си.След дълго тършуване в гардероба се приготвих. Малко трудно се движех и виждах, но в края на краищата, пътя към терасата ми бе добре познат.
Когато се добрах до нея след себе си оставих незначителни повреди на имуществото. Бях горда за това.
Излезнах на открито и ооо ужас. На съседна къща терасата бе вече заета и кучето ужасено подскочи като ме съзря и нададе вой който смрази кръвта на целият квартал. Съседа без да губи време влезе в къщата и излезе светкавично с пушката. Не разбрах защо я насочи към луната. Кучетата от града се присъединиха към съседското и настана паника.
Първопричинителят на суматохата все още взрян към мен се тресеше в яростта си. Най после съседа проследи погледа на кучето и виждайки ме насочи пушката към мен.
Аз ужасена се пльоснах на плочите и пълзешком се прибрах.
Така и не можах да видя лунното затъмнение.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар