Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

петък, 31 август 2018 г.

ПОСЛЕДНО ПИСМО

Любими,
ако четеш писмото ми, значи мен вече ме няма. Знам, знам колко страдаш и знам, че плачеш. Знам колко много ти липсвам и колко дълго още ще ти липсвам. Но аз не съм си отишла окончателно, скъпи. Оставих ти къс от себе си – нашето дете. Сигурно си ми сърдит, че не ти казах истината за бремеността си, но толкова исках да родя, а и лекарят каза, че има малка надежда всичко да мине благополучно. На тази надежда заложих. Не съжалявам. Дадох шанс на детето да се роди.
Не плачи любов моя! Спомни си за първата ни среща, за нощта сред житата и танца на светулките около нас. Спомни си за всички красиви мигове. За първия път, когато видяхме нашето дете на ехографа и чухме туптежа на сърцето му. Припомни си сватбения ни ден и мига, в който разбра, че ще ставаш баща. Ето, вече си баща, скъпи.
Не плачи. Всички планове, които чертахме през тези девет месеца за детето ни, ти ще ги осъществиш. Знам, че ще бъдеш прекрасен баща – грижовен и обичащ. И аз винаги ще съм с теб – в ума ти, в сърцето ти и в душата ти. Ще разказваш на детето ни за мен и така ще сме винаги заедно.
Любими, ако не можеш сам, ако имаш нужда от жена до себе си – не се колебай! Избери онази, която ще се грижи с любов за вас. Това няма да означава, че не ме обичаш, че ще ме забравиш. Да, годините ще изтрият много неща от паметта ти, но от душата ти нищо не могат да изтрият. Там ще съм, докато и ти си жив. Ще се срещаме в съня. Ще ме намираш в спомена. Ще ме виждаш в очите на детето ни...
Не плачи, любов моя! И не ми се сърди. Така е в живота – срещи и раздели. Но с красотата трябва да се разделяме красиво. А нашата любов беше красива. През тези две години никога не съм съжалявала, че се омъжих за теб. Направи ме безкрайно щастлива и съм ти благодарна. Ти беше моят свят, а аз бях твоят.
Сега избърши очите си и се усмихни. За всеки изминал, пълен с красота, ден от живота ни и за всеки идващ, пълен с красота, ден от живота на нашето дете. Любовта ще е вашият спътник и закрилник. Ето така те искам. С твоята нежна усмивка.
Погледни навън. Този ден е отново наш и всеки ден занапред ще е свързан с нашата любов! Обичам те и тази обич ще чертае знаци, които ще те водят при мен, защото браковете се сключват в небесата и там остават!
До срещата ни горе в небето.

Твоя вечна съпруга!

Няма коментари:

Публикуване на коментар