Архив на блога

Последователи

Всичко за мен

Моята снимка
вече съм в последнста отсечка от живота но това не ми пртечи да бъда жизнена пълна с възможности да давам и да получавам

четвъртък, 9 август 2018 г.

Детски истории

Този ден е толкова шарен. Най шарени станаха яйцата. Те обаче не са живи и няма да оживеят. Защо шарят мъртвите яйца?
И ти защо снасяш само бели яйца? Защото си бяла нали? Но ако си пъстра ще снасяш пъстри яйца. И те ще са живи.
Ще се люпят пъстри пилета и ще красят двора.
От тези пъстри яйца не се люпят пиленца. Защо тогава ги боядисват?
Толкова труд, а няма нов живот.
А ти ще можеш да люпиш пъстри пиленца ако си пъстра.
Аз много искам да бъде навсякъде цветно. Много, много цветно.
Ето и ти искаш нали? Ако е цветно ще има радост. Виждаш ли пеперудите?
Но ти не можеш да летиш.
А защо са ти крилата?
Ако си пъстра сигурно ще си като пеперудите и ще можеш да летиш.
И аз искам да мога да летя.
Да имам крила. Не, не като твоите, а истински крила, които да летят.
И когато се издигна на високо ще изсипя бои върху света.
Ще го направя пъстър и красив.като днешните яйца на мама.
Но ще е жив!
- Дете, защо си боядисало кокошката?

Няма коментари:

Публикуване на коментар